2007-11-18
 12:27:31

18 november

nu står mamma bredvid mig och tjatar på mig (som vanligt) över mina kläder i trappen (som vanligt) men ska inte säga något för hon och pappa har kläder utspridda överallt. men nu säger hon att hon iallafall tar bort dom, (efter en vecka eller?)

Igår så ställde jag mig i hissen och kramade martin hejdå och pussade. varje gång han skulel stänga hissdörren så öppnade han den igen och kramade mig.. då sa jag sluta det blir bara jobbigare :/.. så stängde han dörren och la sin hand emot hissfönstret och jag la min där också.. så åkte hissen ner.. tårarna började strömma ner för kinderna ;/ Två veckor för er e säkert en klackspark. Men för mig iallafall utan min pojkvän så är det en rijäl lång tid..

Sen åkte mamma pappa johan och jag till gymnasiemässan., Inte fan blev jag klockare av det. får panik! jag vet att jag har lång tid kvar tills jag ska bestämma mig. Men jag är helt vilse med det här att välja gymnasium. Tänkt på cybergymnasiumet. Man får gratis körkort och korta skoldagar. Men dom drar in vissa lov och så.. Men om jag fattade det rätt så drog dom in loven om man hade skolkat eller missat prov osv. Men jag är itne säker. Palla dra in höstlov osv och ha 6 veckors sommarlov??.. Och om jag ska börja där tar jag kanske sam men jag klarar itne att stå inför klass och jag vet att man gör det mycket på sam..

Hela dom här två veckorna kommer vara åt helvete. Ingen som jag kan prata med på kvällarna och tröst av nu när jag har min jobbiga period. Alla läxor och prov. Vet inte hur det ska sluta. Men jag ska försöka vara posetiv. Han kommer hem 1 december.. Jag ska klara det.. Då menar jag att klara att inte vara hemma hela tiden och gråta. Att inte bryta ihop hela tiden.

Hoppas ni iallafall är glada och har det bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: